چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

بازداشت کارگردان تئاتر به اتهام تعرض به ۲ دختر هنرجو

  • کد خبر: ۲۰۶۸۳۰
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
بازداشت کارگردان تئاتر به اتهام تعرض به ۲ دختر هنرجو
کارگردان جوان تئاتر که متهم است دو دختر هنرجو را آزار داده، به زندان رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین شکایت از سوی دختری که هنرجوی تئاتر بود به پلیس داده شد. او گفت: قرار بود در کلاس‌های تئاتر آقای کارگردان شرکت کنم. او به من گفت در کلاس‌های مدیتیشن هم شرکت کن. من هم قبول کردم وقتی به آدرسی که داده بود رفتم متوجه شدم آنجا خانه‌اش است. این مرد مرا آزار داد. وقتی از خانه بیرون آمدم حالم خیلی بد بود. نمی‌دانستم باید چه کنم. زمانی که به خودم آمدم تصمیم گرفتم شکایت کنم.

در حالی که پرونده این دختر در حال رسیدگی بود، دختر دیگری نیز شکایت مشابهی مطرح کرد. او گفت: کارگردان تئاتر به من گفت در کلاس‌هایی که در خانه دارد شرکت کنم من هم قبول کردم، اما او کلاسی نداشت و برای تعرض به من، مرا به خانه کشاند. من وضعیت روحی بدی داشتم. در نهایت موضوع را به مادرم گفتم و مادرم هم گفت باید شکایت کنیم. با حمایت مادرم تصمیم به شکایت گرفتم.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی متهم مدعی شد آزاری در کار نبوده و دو دختر هنرجو خودشان به خانه او رفته‌اند.

شکات گفته‌های متهم را رد کردند. یکی از دختران گفت: به‌جز من و شاکی دیگر، دختران زیادی مورد آزار این مرد قرار گرفتند، اما از ترس خانواده‌هایشان و فشار‌های اجتماعی سکوت کرده‌اند و حاضر به شکایت نشده‌اند. من از او شکایت دارم.

دختر دیگر نیز بر شکایت خود اصرار کرد.

پس از آن متهم در دفاع از خودش گفت: این دو دختر به خانه‌ام آمدند، اما من تعرضی به آن‌ها نکرده‌ام و اتهام را قبول ندارم.

در پایان جلسه اول رسیدگی به این پرونده قرار بازداشت متهم صادر شد و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

منبع: سایت جنایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->